نماد آخرین خبر

ساعت هوشمند ردمی واچ ۵ اکتیو با شارژدهی ۱۸ روزه و تماس بلوتوثی رونمایی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
ساعت هوشمند ردمی واچ ۵ اکتیو با شارژدهی ۱۸ روزه و تماس بلوتوثی رونمایی شد

زومیت/ ساعت هوشمند ردمی واچ ۵ اکتیو با شارژدهی طولانی‌مدت و قابلیت‌های کاربردی پایش سلامت معرفی شد.
 
شیائومی ساعت هوشمند ردمی واچ ۵ اکتیو را با قابلیت برقراری تماس صوتی بلوتوثی به‌همراه سیستم کاهش نویز، نمایشگر دو اینچی IPS LCD و شارژدهی ۱۸ روزه رونمایی کرد.

ردمی واچ ۵ اکتیو از نمایشگری با وضوح ۳۲۰ در ۳۸۵ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی بدنه‌ی فلزی ساخته‌شده با آلیاژ روی دارد و سیستم‌عامل HyperOS را اجرا می‌کند. ردمی واچ ۵ اکتیو از طریق بلوتوث ۵٫۳ به هر دستگاه اندرویدی (اندروید ۶ به بالا) یا آیفون مجهز‌ به iOS 12 به‌ بالا، متصل می‌شود.

براساس اطلاعات رسمی، بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس سفارشی و ردیابی بیش از ۱۴۰ حالت ورزشی با تشخیص خودکار تمرین در ردمی واچ ۵ اکتیو پشتیبانی می‌شود. ساعت هوشمند جدید شیائومی با پشتیبانی از حسگر ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و نظارت بر استرس، پایش نسبتاً کاملی از وضعیت سلامت کاربر انجام می‌دهد.

ردمی واچ اکتیو ۵ از دستیار آمازون الکسا، پاسخ‌ سریع به پیام‌ها و صفحه‌ی شماره‌گیر اختصاصی پشتیبانی می‌کند، به لطف گواهی IPX8 در برابر غوطه‌وری در آب تا عمق یک متری مقاوم است و از باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر‌ساعتی نیرو می‌گیرد.

ردمی واچ ۵ اکتیو در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای مات عرضه می‌شود. قیمت ساعت هوشمند جدید شیائومی از ۲۷۹۹ روپیه (۳۳ دلار) شروع می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره