نماد آخرین خبر

کاربران پیکسل 9 پرو XL از مشکلات شارژ بی‌سیم گوشی گوگل گلایه دارند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
کاربران پیکسل 9 پرو XL از مشکلات شارژ بی‌سیم گوشی گوگل گلایه دارند

دیجیاتو/ گوگل باید هرچه سریع‌تر این مشکل را با آپدیت نرم‌افزاری حل کند.

فقط چند روز از عرضه سری پیکسل 9 می‌گذرد و ظاهراً این دستگاه‌ها با مشکلات مختلفی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. چندین کاربر پیکسل 9 پرو XL هنگام شارژ بی‌سیم به مشکلات عجیبی در دستگاه‌هایشان برخورده‌اند و این مشکلات را گزارش کرده‌اند. گزارش‌های کاربران پیکسل‌های جدید در انجمن‌های گفتگوی پیکسل و ردیت منتشر شده‌اند. گوگل هنوز رسماً این ایرادات را تأیید نکرده اما گزارش شده بررسی آن را آغاز کرده است.

به گزارش اندروید هدلاینز، برخی کاربران پیکسل 9، به‌ویژه مدل پرو XL، مشکلاتی را در شارژ بی‌سیم گزارش کرده‌اند. برخی گفته‌اند فرایند شارژ به‌خوبی شروع می‌شود اما پس از چند ثانیه یا چند دقیقه از کار می‌افتد. همچنین برخی کاربران پیکسل 9 پرو ایکس‌ال از شارژ بسیار کُند با لوازم جانبی بی‌سیم خبر داده‌اند.

طبق گزارش‌ها، تجربه شارژ بی‌سیم در نمونه‌های مختلف Pixel 9 Pro XL یکسان نیست. برخی کاربران هنگام شارژ پیکسل جدید خود با استفاده از شارژرهای مگ‌سیف، به مشکل خورده‌اند. علاوه‌براین، تعدادی ادعا کرده‌اند گوشی با استفاده از شارژر بی‌سیم Pixel Stand اختصاصی گوگل، حتی بدون قاب، شارژ نمی‌شود.

گزارش‌های کاربران و تلاش گوگل برای رفع مشکل پیکسل 9 پرو XL
کاربر دیگری ادعا می‌کند پیکسل 9 پرو ایکس‌ال، نمی‌تواند با نسل دوم استند شارژ بی‌سیم گوگل شارژ شود. گوشی استند شارژ را می‌شناسد اما شارژ نمی‌شود. یکی از کاربران در تالارهای گفتگوی پشتیبانی گوگل گزارش داده در پیکسل 9 پرو XL کلمه Charging روی دستگاه ظاهر اما بعد محو می‌شود؛ کاربران زیادی هنگام شارژ بی‌سیم این گوشی پرچم‌دار گوگل به مشکل خورده‌اند.

گوگل هنوز به‌طور عمومی به مشکل شارژ بی‌سیم پیکسل 9 رسیدگی نکرده است. با‌این‌حال، یکی از کاربران ردیت ادعا می‌کند نماینده پشتیبانی گوگل به آن‌ها اطلاع داده است این یک مشکل درحال بررسی است. علاوه‌براین، یکی از کارشناسان در انجمن‌های پشتیبانی گوگل گفته است این مشکل برای بررسی بیشتر به تیم گوگل ارسال شده است.

همان‌طور که پیکسل‌های جدید به دست افراد بیشتری می‌رسد، ممکن است به‌زودی گزارش‌های بیشتری درمورد مشکل شارژ بی‌سیم دریافت کنیم. انتظار می‌رود گوگل در روزهای آینده با آپدیت نرم‌افزاری این مشکل را برطرف کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره