نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

بازی Eternal Strands زمستان امسال عرضه خواهد شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله دیجی کالا/ شرکت Yellow Bricks اعلام کرد که بازی ایترنال استرندز (Eternal Strands) اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی (زمستان امسال) عرضه خواهد شد. این بازی برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر در دسترس خواهد بود و فروشگاه میزبان آن در کامیپوتر هم استیم (Steam) است. همینطور اینکه شرکت سازنده اعلام کرده که بازی ایترنال استرندز مانند بازی‌های دیگر نسخه‌های دلوکس (Deluxe) و موارد دیگر هم خواهد داشت.

در تریلری که اخیراً از این بازی منتشر شد ما شاهد اطلاعات زیادی از ایترنال استرندز بودیم. بازی ایترنال استرندز خلاقیت و واکنش‌پذیری کاربران را تحت آزمایش قرار می‌دهد. به دلیل اینکه دنیای بازی به طور کامل قابل دسترس است و کاربران می‌توانند در آن تغییر ایجاد بکنند. نام دنیای بازی ایترنال استرندز، انکلیو (Enclave) است. شما در دنیای این بازی آزادی عمل بسیار زیادی دارید و تقریباً هر کاری می‌توانید انجام دهید. به این شکل که می‌توانید از همه موانع عبور کرده و از چیزهای مختلف بالا بروید. حتی تمامی موارد موجود در بازی قابل تخریب هستند و به همین دلیل کاربر از گشت و گذار در دنیای ایترنال استرندز خسته نخواهد شد.

جزئیات بازی ایترنال استرندز
دنیای بازی به طور دائم در حال تغییر است و تحت تأثیر نیروهای محیطی است. در نتیجه کاربران باید تلاش بکنند تا از موانع موجود در این بازی به روش‌های مختلف عبور کرده و راه خود را در دنیای انکلیو پیدا بکنند.  دنیای بازی ایترنال استرندز یک دنیای پویا است. در نتیجه شما به طور دائم با تغییر در جهان این بازی روبرو هستید و در نتیجه باید سازگاری بالایی داشته باشید. دقت کنید که همین پویا بودن دنیا در مسیر شما به طور دائم تغییر ایجاد می‌کند و همین موضوع بازی را به شدت جذاب کرده است.

کرکتر شما یکی از اعضای اپیک (Epic) است. افرادی که در دنیای بازی ایترنال استرندز قابلیت‌های خاصی داشته و آزادی بسیاری دارند. اپیک‌ها این توانایی را دارند تا پس از کشتن دشمنان از آن‌ها انرژی گرفته و توانایی‌های بیشتری بدست بیاورند. به همین دلیل با مبارزه و پیشرفت در بازی کرکتر شما قوی‌تر خواهد شد و روند بازی هم راحت‌تر می‌شود.


طراحی یک کرکتر مناسب و ارتقاء آن در بازی ایترنال استرندز بسیار کلیدی بوده و اهمیت زیادی دارد.

اپیک‌ها آزادی عمل بسیار زیادی دارند و می‌توانند در دنیای بازی به راحتی به گشت و گذار بپردازند. نکته اینجاست که کاربران می‌توانند وارد بخشی به نام Base Camp بشوند که بخش مرکزی بازی است. در اینجا بازیکنان می‌توانند کرکتر اصلی خود را ارتقاء داده و از قابلیت‌های مختلف این منطقه برای ارتقاء کرکتر خود استفاده کنند. همینطور اینکه از این ناحیه کاربران دسترسی به مناطق مختلف بازی داشته و می‌توانند به این قسمت‌ها وارد بشوند.

در قسمت Base Camp کاربران می‌توانند ابزار و سلاح‌های خود را ارتقاء دهند. نکته اینجاست که در بازی ایترنال استرندز تنوع سلاح و ابزار بسیار زیاد است و در نتیجه کاربران باید تلاش کنند از بهترین ترکیب سلاح و ابزار استفاده کنند. با یک انتخاب درست شما یک کرکتر بسیار قدرتمند خواهید داشت. همینطور اینکه کاربران می‌توانند در این بخش از بازی موارد مختلف خود را ارتقاء داده و بنابر سبک بازی خود سلاح‌های مختلف را انتخاب کرده و آن را ارتقاء بدهند.

نکته اینجاست که شرکت سازنده تلاش خود را کرده تا هر توانایی چندین کاربرد مختلف داشته باشد. برای مثال یک توانایی می‌تواند با یک سلاح خاص دشمنان را در جای خود ثابت کند و با یک سلاح دیگر می‌تواند یک سپر از جنس یخ بسازد. همین موضوع باعث شده تا شما با تنوع بسیار زیادی از حرکات و سلاح‌های مختلف روبرو باشید. همینطور اینکه با یک طراحی خوب و ساخت کرکتر مناسب پیشرفت بازی برای شما راحت‌تر خواهد بود.


دنیای بازی ایترنال استرندز به شکلی ساخته شده که آزادی عمل بسیار زیادی را به کاربران بدهد.

در تریلر بازی ایترنال استرندز شما با چندین صدای آشنا روبرو خواهید شد. همه این افراد در بازی‌هایی مثل ویچر ۳ (Witcher 3)، دروازه بالدور ۳ (Baldur’s Gate 3) و استلار بلید (Stellar Blade) حضور داشتند و در بازی ایترنال استرندز در نقش کرکترهای جانبی هستند. این کرکترهای جانبی به کاربر کمک می‌کنند تا راحت‌تر مسیر را طی کرده و ارتباط با آن‌ها به طور کامل اختیاری است. شما با توجه به سلیقه خود با یک یا چند کرکتر ارتباط گرفته و از توانایی‌های آن‌ها در مبارزه و کاری دیگر استفاده خواهید کرد.

هدف اصلی شرکت سازنده در ساخت بازی ایترنال استرندز تمرکز روی بخش گیم‌پلی این بازی بوده است. دنیای بازی به شکلی طراحی شده تا گیم‌پلی را تغذیه کند و آزادی عمل کاربران را از همیشه بیشتر بکند. از طرفی داستان بازی نیز هماهنگی بسیار زیادی با دنیا و گیم‌پلی داشته که باعث می‌شود شما با یک هارمونی مناسب در بازی ایترنال استرندز روبرو باشید.

تاریخ عرضه دقیق بازی ایترنال استرندز هنوز اعلام نشده ولی با توجه به اینکه گفته شده در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه خواهد شد ما باید منتظر این بازی در زمستان امسال باشیم. همانطور که گفته شد پلتفرم‌های میزبان ایترنال استرندز کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوتر هستند و کاربران به زودی می‌توانند این بازی‌ را پیش‌خرید بکنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره