نماد آخرین خبر

پوکو F7 شیائومی احتمالاً زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت رونمایی خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
پوکو F7 شیائومی احتمالاً زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت رونمایی خواهد شد

ترنجی/ در اوایل ماه جاری میلادی، یک گوشی جدید پوکو با شماره مدل 2412DPC0AG در میان داده های IMEI مشاهده شد. انتظار می‌رود که این دستگاه، پوکو F7 شیائومی باشد و در اواخر ۲۰۲۴ رونمایی شود.

سری پوکو F7 حداکثر تا اوایل دی ماه معرفی خواهد شد 
گفته می‌شود که شماره مدل «2412DPC0AG» متعلق به POCO F7 است. در ابتدا ما در این مورد شک داشتیم. زیرا که سری POCO F6 تنها سه ماه پیش و در ماه می رونمایی شده بود. پس انتظار می‌رفت که جانشین آن نیز در همان زمان و در سال آینده میلادی، احتمالاً در سه ماهه دوم ۲۰۲۵، معرفی شود. اما به‌نظر می‌رسد که پوکو در حال تسریع چرخه عرضه سری F در سال ۲۰۲۴ است. POCO F7 پس از دریافت تاییدیه IMEI، هم‌اکنون با همان شماره مدل، موفق به دریافت گواهینامه EEC شده است.


گواهی EEC پوکو اف ۷

در حالی که این گواهی، سخت‌افزار یا ویژگی های پوکو F7 شیائومی را فاش نمی‌کند، اما نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت، رونمایی خواهد شد. با نگاهی به الگو های گذشته، پوکو F6 در ژانویه سال جاری گواهینامه EEC را دریافت کرد و در ماه می رسماً رونمایی شد. اگر پوکو از استراتژی مشابهی پیروی کند احتمالاً در ماه دسامبر (اوایل آذر تا اوایل دی) شاهد رونمایی از سری جدید POCO F7 خواهیم بود.

شاید حتی عدد «۲۴۱۲» نیز در شماره مدل این گوشی هوشمند، به همین موضوع اشاره داشته باشد. عدد «۲۴» نشان‌دهنده سال و «۱۲» نشان‌دهنده ماه است. البته توجه داشته باشید که اطلاعات مذکور هنوز در حد یک حدس و گمان هستند و پوکو هیچ‌کدام را به طور رسمی تایید نکرده است. انتظار می‌رود که POCO F7 نسخه ری‌برند شده Redmi Turbo 4 برای عرضه در بازار های جهانی باشد. همچنین POCO F7 Pro نیز نسخه ری‌برند شده Redmi K80 خواهد بود.

شایعه شده است که سری Redmi K80 در نوامبر سال جاری میلادی در کشور چین رونمایی خواهد شد. بنابراین، معرفی سری پوکو F7 در ماه دسامبر بسیار امکان‌پذیر است. فقط معمولاً مدتی عرضه گوشی های انحصار چین شیائومی در بازار جهانی زمان می‌برد. در حالی که ما انتظار داشتیم این الگو ادامه یابد اما به نظر می‌رسد که این غول فناوری چینی تصمیم گرفته تا استراتژی خود را در سال جاری تغییر دهد.

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده شیائومی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره