برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیت کوین وارد کانال ۱۰ هزار دلاری شد

منبع
اقتصاد آنلاين
بروزرسانی
بیت کوین وارد کانال ۱۰ هزار دلاری شد

اقتصاد آنلاين/ امروز روند افزايش ارزش دلار نيز متوقف شد و بهاي جهاني طلا اندکي ريزشي شده است و در عين حال بهاي هر اونس طلا هم با چهار صدم درصد کاهش به يک هزار ۸۶۰دلار و ۸۵سنت رسيد.

بررسي ها نشان مي دهد چند هفته گذشته بهاي بيت‌کوين به عنوان محبوب‌ترين ارز ديجيتال رايج در نظام مبادلات ديجيتالي دنيا به سبب افزايش تمايل معامله‌گران به سرمايه گذاري در دارايي‌هاي امن نظير طلا، روند نزولي به خود گرفته بود؛ امروز (سه شنبه) ريزش قيمت طلا، بهاي اين رمز ارز ديجيتال رو به افزايش گذاشت

بهاي بيت کوين در حال حاضر با افزايش يک درصدي  وارد کانال ۱۰ هزار دلاري شده و در سطح ۱۰ هزار و ۷۹۵ دلار و ۵۷ سنتي ايستاده است.

به گزارش رويترز،بهاي هر اونس طلا امروز به يک هزار ۸۶۰ دلار و ۸۵ سنت رسيد.

گزارشها گوياي آن است که جذابيت بيت کوين که در چند ماه گذشته قله ۱۲ هزار دلاري را فتح کرده بود، از سه هفته گذشته رو به کاهش گذاشت و تا کمتر از ۱۰ هزار دلار نيزريزش کرد.

کارشناسان معتقدند: اين روزها به سبب افزايش شمار قربانيان کرونا، بازارهاي مالي در حساس‌ترين وضعيت قرار دارند و نسبت به هر گونه اخبارجديد مربوط به کرونا واکنش نشان مي‌دهند.

وخيم شدن وضعيت اقتصاد جهاني سبب شده تا سرمايه‌گذاران به سبب موج سوم کرونا به سمت بازار طلا حرکت کنند. اين مساله سبب بروز فشار مضاعفي به معاملات ارزهاي ديجيتال و کاهش بهاي آنها به ويژه بيت کوين شده است.

آمارها نشان مي‌دهد، به سبب بي‌ثباتي بازار و اطمينان نداشتن مالي، سرمايه‌گذاران اغلب تمايل دارند بيشتر در بازار طلا و ساير فلزات ارزشمند سرمايه گذاري کنند.

شيوع بيماري کرونا در روزهاي آغازين سال جاري ميلادي، رکود جهاني ناشي از اين بيماري و تشديدنگراني‌ها، بازار فلزات گران‌بها بيش از پيش رونق گرفت و در اوايل سال ۲۰۲۰ شاهد رکود در بازار جهاني فلز زرد بوديم و بهاي طلا در سال ۲۰۲۰ با  صعود ۲۰ درصدي روبرو شده است.

 تعداد موارد ابتلا به کرونا در جهان تا لحظه انتشار اين خبر به بيش از۳۳ ميليون نفر رسيده و تاکنون حدود يک ميليون نفر جان خود را از دست داده اند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم