برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توییتر امکان جستجو در دایرکت مسیج را ساده‌تر می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
توییتر امکان جستجو در دایرکت مسیج را ساده‌تر می‌کند

ديجياتو/توييتر سرانجام قابليت جستجوي پيام‌هاي مستقيم (دايرکت مسيج) را به نسخه اندرويد اضافه کرد و قصد دارد در ادامه، امکان جستجو در پيام‌هاي مستقيم را ساده‌تر کند.

قابليت جستجو در پيام‌هاي مستقيم تقريبا دو سال پيش به نسخه iOS اپليکيشن و نسخه وب توييتر اضافه شده بود و اين شرکت سرانجام نوار جستجو را به قسمت دايرکت مسيج اپليکيشن اندرويد نيز اضافه کرده است.

براساس اعلام حساب رسمي توييتر، اين قابليت «نسخه بهبود يافته» ويژگي جستجوي موجود است و به کاربران اين امکان را مي‌دهد که جستجوي خود را در بين تمام پيام‌هاي مستقيم و نه تنها پيام‌هاي اخير، انجام دهند. در حال حاضر فقط امکان جستجو بر اساس نام افراد امکان پذير است اما به نظر مي‌رسد به زودي و در اواخر سال ميلادي جاري کاربران مي‌توانند جستجوي خود را بر اساس کلمات مشخصي نيز انجام دهند.

هر چند ممکن است اين بروزرساني‌ها نسبتا جزئي به نظر برسند، اما عدم وجود چنين قابليت‌هاي کاربردي براي مدت‌ها کاربران اين پلتفرم را با مشکل روبرو کرده بود زيرا پيدا کردن پيام‌هاي مربوط به چندين ماه يا سال گذشته تقريبا غير قابل ممکن بود و کاربران براي انجام اين کار بايد صفحه پيام‌هاي شخصي را تا اسکرول مي‌کردند. اما اکنون با وجود نوار جستجوي جديد، تقريبا مانند اپليکيشن‌هاي پيام‌رسان پيدا کردن پيام‌هاي مستقيم قديمي به راحتي انجام پذير خواهد شد.

همچنين توييتر قصد دارد تا اواخر امسال روند جستجوي پيام‌هاي مستقيم کاربران را بسيار آسان‌تر کند. تا آن زمان کاربران مي‌توانند جستجوي خود را بر اساس کلمات انجام دهند و پيام‌هاي مستقيم حاوي کلمات مورد نظر خود را به سادگي پيدا کنند.

توييتر همچنين در اوايل سال جاري اعلام کرد که در حال آزمايش قابليت ارسال پيام‌هاي صوتي به طول ۱۴۰ ثانيه در هند است. همه تلاش توييتر بر آن است تا کاربران تجربه کاربري بهتري داشته باشند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره