برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اپل نسخه ویژه از هدفون وایرلس پاور بیتس پرو را عرضه کرد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
اپل نسخه ویژه از هدفون وایرلس پاور بیتس پرو را عرضه کرد

گجت نيوز/ کمپاني اپل به عنوان مالک بيتس اخيرا نسخه ويژه‌اي از هدفون وايرلس پاور بيتس پرو را معرفي و به بازار عرضه کرده است.

نسخه ويژه هدفون وايرلس پاور بيتس پرو – Powerbeats Pro حاصل همکاري بيتس آمريکايي با برند ژاپني Fragment Design است. اين دو کمپاني پيشتر نيز سابقه همکاري با يکديگر را در کارنامه خود دارند.

 هيروشي فوجيوارا و نسخه ويژه از هدفون‌هاي پاور بيتس پرو
طراحي اين هدفون جديد بر طبق تفکر و اصول Fragment و خالق ژاپني آن يعني هيروشي فوجيوارا که يک موسيقي دان و طراح مد ژاپني است صورت گرفته و ظاهري ساده در عين حال چشم نواز دارد. هدفون ويژه اپل در رنگ‌هاي سفيد عاجي، سورمه‌اي، آبي يخچالي (يخچال‌هاي قطبي)، صورتي ابري، قرمز مذابي و سياه عرضه مي‌شود.


لوگوي دو صاعقه کنار هم که مربوط به برند Fragment Design روي يکي از گوشي‌ها به چشم مي‌خورد و گوشي ديگر نيز با عبارت FRGMT تزئين شده است. روي جعبه شارژ و نگهداري گوشي‌ها نيز مجددا شاهد لوگوي دو صاعقه و مجموعه‌اي از برچسب‌ها هستيم.

 
نسخه ويژه از هدفون وايرلس پاور بيتس پرو طراحي ارگونوميکي داشته و قلب تپنده آن نيز تراشه انحصاري Apple H1 است. اين تراشه‌ها به صورت ويژه براي هدفون طراحي و اولين بار در سال ۲۰۱۹ در ايرپادزهاي همان سال استفاده شدند. ساختار آکوستيکي جديد هدفون سبب مي‌شود تا صداي خروجي از قدرت و جلوه‌هاي صوتي متعادلي برخوردار باشد. توليد مجدد صدايي با خلوص کيفيت بالا و شفاف‌تر در کنار دامنه ديناميکي بهبود يافته از ديگر خصايص اين هدفون ويژه هستند.


Apple H1
هر گوشي يک قلاب مقاوم در برابر ليز خوردن و ۴ سري در ابعاد مختلف براي جاي گرفتن درست در گوش دارد. کليدهاي کنترل حجم صدا و کنترل موزيک نيز روي گوشي‌هاي چپ و راست قرار دارند. هدفون همچنين به يک سنسور پخش/توقف مجهز است که تشخيص مي‌دهد آيا هدفون درون گوش است يا خير. پاور بيتس پرو ميکروفون دارد و کاربر مي‌تواند با آن تماس نيز برقرار کند.

فناوري بلوتوث استفاده شده در اين هدفون‌ها از کلاس ۱ است که سبب افزايش دامنه برد و کاهش از دست رفت سيگنال مي‌شود. همچنين با استفاده از آن مي‌توان از دستيار هوشمند سيري استفاده و تنها با فشردن يک کليد هدفون را به گوشي آيفون متصل کرد.



طول عمر باتري اين هدفون با يک بار شارژ کامل ۹ است که در صورت همراه داشتن جعبه شارژ به ۲۴ ساعت نيز مي‌رسد؛ جعبه شارژ خود يک باتري داخلي دارد که هنگام اتصال به شارژر پر شده و سپس مي‌توان براي شارژ گوشي‌ها از آن استفاده کرد. با يک شارژ ۵ دقيقه‌اي هدفون به مدت ۱.۵ ساعت موسيقي پخش مي‌کند و اگر زمان شارژ به ۱۵ دقيقه افزايش يابد، طول عمر باتري نيز ۴.۵ ساعت مي‌شود.

اين هدفون جديد با قيمت ۱۸۸۸ يوآن (۲۹۱ دلار) در چين عرضه و از ۲۹ ژانويه وارد بازار مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم