برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تاریخ انتشار نسخه‌ پلی‌ استیشن 4 بازی Faeria مشخص شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
تاریخ انتشار نسخه‌ پلی‌ استیشن 4 بازی Faeria مشخص شد

گيم فا/ شرکت ورسوس ايول (Versus Evil) که در گذشته از انتشار نسخه‌ي پلي‌استيشن ۴ بازي Faeria خبر داده بود، امروز از تاريخ دقيق عرضه‌ي آن را 13 آبان اعلام کرد.

Faeria از سري آثار استراتژي و کارت محور است که ابتدا در گذشته برروي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و سپس کنسول‌هاي اکس‌باکس وان و نينتندو سوييچ در دسترس قرار گرفت و استقبال نسبتا خوبي هم از آن به عمل آمد. مانند ديگر عناوين به اين سبک، در اين بازي هم بايد به از کارت‌هاي مختلف و متنوعي براي پيروزي استفاده کرده و چالش‌ها را يکي پس از ديگري پشت سر بگذاريد.

البته اين بازي با ديگر آثار هم سبک تفاوت‌هايي هم دارد. به عنوان مثال، پس از کسب پيروزي در هر بازي مي‌توانيد نسبت به ساخت کوه‌ها، مزارع، درياچه‌ها و بيابان‌ها اقدام کنيد و سرزمين دلخواهتان را به وجود آوريد. همه‌ي انتخاب‌ها در اين بازي به عهده‌ي خودتان است و اين شما هستيد که سرنوشتتان را رقم مي‌زنيد. از ديگر ويژگي‌هاي خوب اين بازي بايد به گيم‌پلي طولاني آن اشاره داشت.

دو استوديوي آبراکام اس‌اي (Abrakam SA) و ورسوس ايول هم به ترتيب ساخت و عرضه‌ي آن را به عهده داشته‌اند.

امروز آگاه شديم که بازي Faeria قرار است در تاريخ ۱۳ آبان ۱۳۹۹ (۳ نوامبر ۲۰۲۰ ميلادي) به دست دارندگان کنسول پلي‌استيشن ۴ هم برسد. ضمنا در روزهاي پيش رو تريلري هم از اين بازي منتشر خواهد شد و به محض وقوع اين اتفاق، آن را با شما به اشتراک خواهيم گذاشت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره