برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصاویر اتاق‌ بزرگ تجهیزات نیکون برای عکاسان المپیک توکیو ۲۰۲۰ منتشر شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زوميت/ يکي از عکاسان ورزشي بلژيکي چندين عکس از اتاق تجهيزات حرفه‌اي نيکون در المپيک توکيو در فضاي مجازي منتشر کرده است.
   
درست است که المپيک توکيو ۲۰۲۰ امسال بدون تماشاچي برگزار شده؛ اما عکاسان همچنان در آن حضور دارند و شرکت‌هايي مانند نيکون و کانن هنوز اتاق‌هايي براي تجهيزات دوربين دارند که از کف تا سقف آن‌ها پر است.

به‌گزارش petapixel، وينسنت کالوت، عکاس ورزشي بلژيکي از Photo News، چندين عکس از اتاق تجهيزات حرفه‌اي نيکون (NPS) در بازي‌هاي المپيک تابستاني امسال در توکيو گرفته و به‌اشتراک گذاشته است. اين عکس‌ها دَه‌ها دوربين DSLR نيکون D600 با قيمت ۶،۵۰۰ دلار و دريايي از لنزها را نشان مي‌دهند که از سوپر تله‌فوتو ۸۰۰ ميلي‌متري تا وايد انگل ۱۴ ميلي‌متري بين آن‌ها ديده مي‌شود.

کالوت مي‌گويد:

NPS دوربين‌ها و انبار لنزها را براي عکاسان معتبر در مرکز مطبوعات اصلي واقع در سالن‌هاي غربي مجتمع Tokyo Big Sight براي تمام بازي‌هاي المپيک تابستاني ۲۰۲۰ توکيو را اداره مي‌کند.
همچنين، تکنسين‌هايي براي سرويس تجهيزات در‌دسترس هستند. بر‌‌‌اساس گزارش‌هاي منتشر‌‌شده، اگرچه دوربين‌ها و لنزهاي بدون آينه سري Z در اين مناطق که کالوت عکاسي‌ کرده، يافت نمي‌شوند، اين شرکت دوربين‌هاي Z6 II ،Z7 II و لنزهاي آن‌ها را دراختيار عکاسان المپيک قرار داده است.

گفته مي‌شود کانن قصد داشت تنها تجهيزات محدودي در مواقع اضطراري دراختيار افراد قرار دهد و به عکاسان گفته شده بود که تمام وسايل موردنياز خود را براي عکس‌برداري از بازي‌ها به‌همراه داشته باشند؛ اما اين شرکت هفته گذشته اعلام کرد مرکز خدمات حرفه‌اي خود را در مرکز مطبوعاتي اصلي توکيو ۲۰۲۰ تأسيس مي‌کند. تصاوير مشابهي از اتاق‌هاي تجهيزات عکس‌برداران براي بازي‌هاي ۲۰۱۸ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۲ نيز منتشر شده بود. Getty Images نيز به آوردن اتاق تجهيزات خود به مکان برگزاري المپيک‌ها معروف است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره